Autor: 021.rs

Novi Sad
01.11.2024.
14:51 > 15:29
Unutar Železničke stanice su pre pada nadstrešnice sa staklenom terasom bili u toku radovi.
  • Nebojsa

    12.11.2024 22:20
    Tužba za izvođače radova i ...
    Tužba za nadležne u vezi rekonstrukcije ž. stanice.
    Učinjen je propust.
    Ako ne reagujemo sada ???????.............
  • Imre

    04.11.2024 14:37
    Sad spominju neku rdju na sajlama,da to moze biti uzrok pada nadsresnice.Ako je tako eto nama gradnje nove stanice,jer su je vec nazvali starom.
  • Iskra

    04.11.2024 13:11
    Ugovor
    Ugovori sa izvodjacima imaju klauzulu o zabrani odavanja podataka iz ugovora i uvek bas uvek se ugovara da se pruzaju na uvid za potrebe drzavnih organa, suda. Znci nije drzavna tajna.
    Izvodjac ima razloga interes da ugovore dredbe ne budu javne izmedju ostalog i zbog sopstvene tehnologije koja moze biti predmet industrijske spijunaze jer je ponuda sa resenjima i tehnologijom sastavni deo Ugovora.
  • Чудно

    04.11.2024 12:22
    Кинески стручњаци
    Бранити се причом да надстрешница није дирана је чудна, да не кажем нешто друго. Чак и да заиста није, Кинези који не знају ништа о згради чачкају око надстрешнице, њу као не дирају. Очигледно је да неупућени нису знали, како неки тврде, да је надстрешница та која је држала кров (испод ког нема носећих стубова). Ако је то истина следећи пада он или цела зграда.

    Судећи по називу кинеске фирме, њена специјалност је постављање прагова и шина, изградња путева а не реконструисање објеката о којима ништа не знају.

    Но, можда се варам.
  • Marko

    04.11.2024 09:09
    Staticari !!!
    Unutrasnja galerije je protivteg spoljasnjoj nadstresnici koja je pala. Neko je dobio odobrenje da radi na unutrasnjem delu. Pitanje je, dali su ti radovi doveli do remecenja statike. Jos jedna stvar je interesantna a moze da dovede do urusavanja. Pregledati snimke, vibracije nepravilnog rada motora teskih vozila, autobusa kamiona... . mogu dovesti do "veoma opasne vibracije" koja bi narusila ostecenu gradjevinu.
  • Dejan

    03.11.2024 19:41
    Zatvoriti stanicu
    Posle ovoga zatvoriti stanicu,može doći do urušavanja jer gomila betona od 150 tona je držala balans celog zida i stubova?Potrebna ozbiljna provera cele stanice...
  • ssss

    03.11.2024 15:49
    treća sreća
    Iz "Infrastrukture" za 021.rs početkom godine naveli da je rok za završetak radova 31. decembar.

    Eto, i sad neko pita zašto odgovorni ne daju ostavke.Nemaju vremena jer se dogovaraju ko će po treći put da otvori stanicu.
  • @Odem

    03.11.2024 15:32
    A što vam smeta Bora Novaković? Kad je on bio deo vlasti ovakve stvari se nisu dešavale.
  • zoki

    03.11.2024 12:50
    ludilo
    nisu samo Kinezi,izvodjac radova su bili i Madjari,potrazite malo N1 objavio.Sve zajedno bagra hoce da smanji stanovnistvo na sve nacine ,zar im nije dovoljno koliko su pokrali i da odu vec!
  • Milan Stajić

    03.11.2024 08:16
    Šta je Srbija?
    Ako kineski izvođači odlučuju koje dokumente neće dati na uvid javnosti, to znači da je Srbija kineska kolonija. Tim pre, ŝto na takvo ponašanje nema reakcije nadležnih, tj. "nadležnih" srpskih institucija.
  • NNS

    02.11.2024 15:20
    Spomenik stradalima
    Apelovati na vlast da se postavi spomenik zrtvama ovog zlocina, ispred ulaza u Zeleznicku stanicu na mestu nesrece, da se NIKADA ovaj zlocin ne zaboravi!
  • Ex Praćka sa severa

    02.11.2024 11:18
    Zabraniti ulaz u železničku!
    Niko više ne treba da uđe u železničku stanicu posle ovoga jer ko zna šta sve tamo nije bezbedno! Dok se ista "rekonstruisala" blagajna i ulaz su bili u manjoj zgradi levo od železničke, na kojoj je sat, znači makar tamo premestiti opet blagajne i ulaz do daljnjeg!
  • Zločin

    02.11.2024 08:03
    Zločin nad narodom
    U korumpiranoj zemlji biće kriva kafe kuvarica sa stanice.
  • VVV

    02.11.2024 07:52
    Upotrebna dozvola
    Prvo potpisnik upotrebne dozvole odmah u zatvor, nema potrebe za odlaganjem. Zatim, ako je neko na njega vršio pritisak, molim neka dokaže ko je to bio... Građevinski dnevnik, nadzor... Onda Ugovori, koliko šta košta i ko je potpisao. Uporediti cene sa ostalim ponudama u tenderu. Onda tender, ko je izabrao izvođača, a ako nema tendera, zašto ga nema... Dakle bez previše filozofije postojeći zakoni su dovoljni da bar 10 njih zaglavi robiju.
  • Viki

    02.11.2024 07:34
    Nadzor
    Čačkali su ispod i iznad nadstrešnice. Poremetili statiku menjanjem cele staklene fasade. Ko zna šta sve "nije" ugrađeno, da bi nadstrešnica izdržala svoju težinu. Sajle su popucale u trenu, znači tamo gde je nadstrešnica ugrađena u fasadu je nešto poremećeno. E ko je to trebao da primeti? Čak i ako nije bila predmet rekonstrukcije. Ljudi moji, gde je tu savest, struka? Teška tuga.
  • Chegevara

    02.11.2024 07:18
    Sistemski probelmi
    Pokoj duši nastradalima. Pitanje koje se nameće je kako se država ophodi prema javnim dobrima. Svedok sam događaja u poslednja dva meseca kada je gol na igralištu pao, a nakon što sam to prijavio nadležnima, niko nije preduzeo ništa. Ovo su primeri ljudi koji se često ne bave svojim poslom, što na kraju vodi do tragedija, jer se postojeća javna dobra ne ispituju i ne održavaju kako treba. Postavlja se pitanje ko vodi ove projekte i čiji su interesi na prvom mestu. Ali ključno pitanje je u kakvom SISTEMU živimo.

    Očigledno je da neko ne želi sistemska rešenja, jer ona zahtevaju kontrolu svakog procesa, a otuda i niz problema s kojima se suočavamo. Kada odemo u neku stranu zemlju, sve izgleda logično i uređeno. Slažemo se da nigde nije savršeno, ali ako mi, kao narod, ne preduzmemo nešto, ko će umesto nas? Odgovornost je na svima nama, i ako primetimo bilo kakav problem, moramo reagovati. Time svi šaljemo signal šta ne valja i ukazujemo na potrebu za promenama.
  • Makarije

    02.11.2024 07:09
    Korupcija, nestrucni kadar...
    Hocemo i kroz Rumski tunel tako ?
    Malo malo se nesto obrusi od tih novih radova, samo prodje bez zrtava pa i ne znamo.
    Novinari izvestavaju kako je sa sajta gradnja.rs sinoc promenjen tekst gde je pisalo da je i nadstresnica renovirana
    Pa nakon pisanja o tome ponovo vracen stari tekst. Proguglajte.
    Ko zna ko je sve klepio pare i fakturisao i nadstresnicu i to koliko puta.
    Sve rade kumovske firme, fakturise se ne 20% vise, nego 2000% vise jer su im apetiti za latovanja, zimovanja, svalerke, besna kola, vile odavno porasli a od naroda se kriju fakture.
    Nije normalno da javni sektor krije papire o radovima i cenama istih, koji se placaju od narodnih para.
    Ali kod nas je sve moguce dok su takvi na vlasti
    Narod nikako da shvati da su to nase pare i nasi zivoti i nasa zemlja .
  • Molba za Botove

    02.11.2024 06:58
    Ja bih samo zamolio botove da odaju počast žrtvama tako sto će lajkovati i dislajkovati tako kako misle a ne kako im je rečeno! Skupite hrabrosti barem za lajk revoluciju ako ne smete drugačije!
  • Goga

    02.11.2024 06:56
    Laz
    Nadstresnica je rekonstruisana! Stizu vesti iz novina da je o tome pisalo u maju mesecu ove godine.Zasto je to prva laz koja se brani iz njihovih redova?Dodali su na nekadasnju nadstresnicu betonske blokove njihovi priuceni gradjevinci i arhitekte koji su nas poubijali!
  • Ranik

    02.11.2024 06:54
    Projekat
    Lično sam traIo od Infrastrukture Železnice Srbije glavni projekatradi izgradnje IKT infrastukture.Jedva su dali tri crteža u AutoCadu. Rekli su da je to tajna i da jedini Kinezi imaju ceo projekat.
    Ko je potpisao tako nešto da ne može da se vidi glavni projekat.
    A onda jedan dani novom obilasku stare stanice, pojavili su se neki novi radnici iz neke naše firme koji su gledali energetski deo osvetljenja.
    Znači da onaj koji je bio u nadzoru nije ni video glavni projekat, jerpeojekat su imali samo Kinezi.

  • mikra

    02.11.2024 06:18
    Sudbina
    Ima nas sve manje i manje, mladi odlaze bilo kuda, jer vide da je nemoguće živeti u ovoj zemlji. Polako i sve više naseljavaju se migranti i uskoro ćemo pričati kineski ili arapski. Da iko ima moralne vrednosti od vladajuće garniture, dali bi otkaze i zbog Ribnikara i svega ostalog, ali ne , to je nezasito i sada nam uvaljuju litijum.
  • Sesula

    02.11.2024 05:24
    Vratiti vreme unazad
    Tesko je pisati .U meni je zelja da se vreme vrati,ali nazalost nece.U nedelju sam sedio na klupi ispod i komentarisao sa suprugom arhitektonsko resenje nadstresnice.Uvek mi je izazivala nesigurnost i nije bila ukras zgarde vec naprotiv.U jednom trenutku sestero clanova moje porodice bilo je ispod nadstresnice,vodili smo unucice u zoo vrt vozom.Pala sama od sebe nije.
    Moralne ostave gradonacelnika i ministara daobracaja i gradjevine.A o krivicnim neka struka odluci.Rak rana naseg drustva je KORUPCIJA,od diploma pa do tendera .Neka je vecni pokoj svima poginulim.
  • Ex Praćka sa severa

    02.11.2024 01:50
    Bagro odgovaraćete!!!
    Prošlo im je da ugovori budu tajna, prošlo im je da dva puta rekonstruišu i svečano otvaraju železničku stanicu, ovo ne sme i neće proći bagro mafijaška!!!
  • @Misko

    02.11.2024 00:54
    !?
    Sva, ali baš sve je već uveliko obrisano sa sajta za APR. Ako je to naložio, mislim brisanje možemo samo pretpostaviti ili nagađati. Nažalost. Ostaju samo neoć i bes.
  • Vesna

    02.11.2024 00:53
    Moj Novi Sad
    Nikada se nije desila ovakva nesreca i sad nije vazno ko je kriv i ko je potpisao da je stanica u funkciji kad 14 zivota vise nema! Nece biti kaznjen krivac i sve ce svaliti na nekog ko im nije po volji. Ovo je vise nego strasno!
  • Drug

    01.11.2024 23:31
    Pitanje
    Ako je kao posledica njihovih radova i poslovanja došlo do tragedije, postoji li neki državni ili međunarodni zakon koji bi kinesku stranu obavezao na saradnju i obelodanjivanje ugovora? Isto pitanje i za naše?

    Na nespretni, politikantski spin da taj deo nisu renovirali, postoji jedno odlično pitanje, kojim ih moramo napadati, a to je "ako nije, zašto nije?"
  • Nik

    01.11.2024 22:30
    Ne zna se cena. Ne zna se sta. Ne zna se ko kontrolise. Ne zna se ko radi. Ne zna se kako se radi.

    Zna se ko je potpisao. Zna se ko je dozvolio sakrivanje. Zna se ko je prvi sporazum o razumevanju potpisao.
  • Besna

    01.11.2024 21:38
    Ajde vise Vesicu ministre,Bajo,sad izvoli daj ostavku i prihvati odgovornost to je najmanje sto se moze,pa znaci covek danas moze onako da pogine i na kraju pojeo vuk magarca,uzas ,tesko obicnim ljudima samo!!!!!!!
  • Mendy

    01.11.2024 21:37
    Odgovornost
    Ko je i koliko kriv to ćemo utvrđivati, no ko je odgovoran nema potrebe da utvrđujemo - za početak, oni koji su otvorili stanicu i proglasili kraj radova. Od njih da krenemo, pa polako redom.
  • Ja

    01.11.2024 20:16
    Kada?
    Kada će da se rekonstruiše dilatacija na obilaznici oko Ns, tj na mostu iznad kanala DTD? Mesecima samo stoji "ograđeno", niko da joj priđe, kao da će se rešiti samo od sebe? Šta se ĉeka, još jedna tragedija?!
  • Den

    01.11.2024 19:42
    U svakoj normalnoj državi građani moraju znati cenu investiranja jer novac se daje iz poreza građana.
  • Nenad

    01.11.2024 18:38
    Označavanje građana ove zemlje kao nekakve "treće strane" je takva jedna drskost, nemam reči.
  • zoki

    01.11.2024 18:35
    Ako su bili bilo kakvi radovi zašto je dozvoljeno ljudima da prolaze ispod?!?
  • Ns

    01.11.2024 18:17
    Tragedija
    Krivi smo mi sto smo cutali,rece nas djole.nasi zivoti nisu vazni.ko smo
    Mi.zanimljivi samo sa olovkom na izborims.placem
  • Kuzman

    01.11.2024 18:14
    Kad državne institucije zastaje nastaju tragedije , Vučiću grize li te savest ?
  • Infra i struktura

    01.11.2024 17:20
    Hah, kažu “kineska strana” je bila protiv da se otkriju detalji ugovora..ako je “država” bila za otkrivanje (khm), a kineska protiv, zašto se ušlo u ugovor sa istima? Ima brale firmi koliko hoćeš..nego pogodjeno na državnom nivou “ili sve ili ništa” da bi nas “branili” u UN SB ili da bi ušli u neke velike drzavne gubitaše po potrebi..a gubitaše se takvim napavili najverovatnije marsovci..
  • Sima

    01.11.2024 16:36
    I narucioci posla i izvodjaci
    Krivica svakako postoji i da je rekonstrukcija nadstresnice radjena i da nije radjena.
    Ako je rekonstrukcija radjena, nije dobro uradjena,
    ako nije radjena zasto nije radjena? Morali su primetiti (prilikom ostalih radova na krovu, fasadi i ostalim delovima) da je rekonstrukcija hitno potrebna...
  • potpuno nebitno

    01.11.2024 15:41
    Ako su radili rekonstrukciju nadstresnice (ili bilo kog dela na koji se oslanja) krivi su zbog lose izvedenih radova.

    Ako nisu radili rekonstrukciju nadstresnice - krivi su zbog propusta saniranja problema koji je doveo do pada iste.
  • S

    01.11.2024 15:40
    Renovirali su ispod i iznad, a nadstresnicu nisu. Zasto. Je l bila u dobrom stanju pre neko sto su poceli da renoviraju ispod i iznad?
  • Misko

    01.11.2024 15:36
    Na uvid projekat, odobrenje radova, pocetak radova, nadzor.....
  • Mare

    01.11.2024 15:36
    Kinezi grade mi stradamo...
    Ako je otovrena stanica onda znaci da je sve bezbedno. Stanica je 2. put u julu otovrena...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna